פרופ' גרוטו: "הזנים הופכים להיות יותר מדבקים אבל פחות אלימים"

    אייל ראובן No Comments on פרופ' גרוטו: "הזנים הופכים להיות יותר מדבקים אבל פחות אלימים"

    פרופ' איתמר גרוטו על התפרצות הקורונה במהדורת סוף השבוע: "הזנים הופכים להיות יותר מדבקים, אבל פחות אלימים וזה מצב טוב סך הכל. מה שמאפיין את הגלים הקטנים האלה שבניגוד לשפעת שמופיעה רק בחורף, אנחנו רואים אותם פעם ב-4-5 חודשים ואז רואים עומס על מערכת הבריאות. אולי בעקבות זה סוף סוף יפתרו את העומס ויגדילו את מספר המיטות"

    צילום: פלאש 90
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כתב הבריאות של "קול חי", צבי טסלר עדכן הבוקר (חמישי) במהדורת סוף השבוע עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן, כי "אנחנו מתקרבים ל-8 אלף נדבקים ביום אבל לכולם ברור שזה רק קצה הקרחון ויש הדבקה הרבה יותר משמעותית. בציבור החרדי במיוחד ניתן לראות שמקדם האשפוז גבוה. עוד עדכן טסלר, "לראשונה, באף. די. אי מאשרים אתמול חיסונים לילדם מתחת גיל 5, גם של פייזר וגם של מודרנה.

    פרופ' איתמר גרוטו, לשעבר המשנה למנכ"ל משרד הבריאות שוחח על כך עם גדסי ופרידמן: "העולם מתקדם אבל יש מחלות רבות שלא הצלחנו לפתור ואנחנו מתמודדים איתם כבר שנים ארוכות ובהצלחה חלקית, אבל לפעמים בלתי אפשרי להכחיד אותם לגמרי וזה מה שקורה לדעתי בנושא הקורונה", אמר גרוטו.

    לדבריו "הזנים הופכים להיות יותר מדבקים, אבל פחות אלימים וזה מצב טוב סך הכל. מה שמאפיין את הגלים הקטנים האלה שבניגוד לשפעת שמופיעה רק בחורף, אנחנו רואים אותם פעם ב-4-5 חודשים ואז רואים עומס על מערכת הבריאות. אולי בעקבות זה סוף סוף יפתרו את העומס ויגדילו את מספר המיטות".

    עוד אמר גרוטו: "מי שקיבל עד היום לפחות שלושה חיסונים זה אומר שאם הוא יפגוש את הנגיף כנראה שהמחלה שלו תהיה יותר קלה, עדיין כמובן שיכולים להיות סיבוכים. אני לא חושש מהחיסון, אני אישית מחוסן ארבע מנות ומרגיש מצוין. ככל השנתונים מצטברים אנחנו רואים את הבטיחות שלה החיסונים. הבעיה העיקרית היא שההגנה שלהם היא למשך תקופה קצרה".



    0 תגובות